zakaznicky-servis.jpg

Termín:

V případě individuálního výcviku se termíny domlouvají přímo s lektorem na objednávku.

Lektor tohoto výcviku:

kubicek.jpg

Co se na výcviku naučím?

  • Schopnost budovat tým, který umí aktivně pracovat s portfoliem zákazníků
  • Dovednost pracovat se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití
  • Umění stručně a přesně definovat strategické cíle
  • Schopnost budovat se zákazníky dlouhodobý vztah
  • Vlastní strategii, kterou si účastníci během workshopu vypracují


Popis výcviku:

Určitě znáte motto: „Můj zákazník, můj pán“! To se sice dobře říká, ale hůře naplňuje a proto je důležité vytvořit si ze zákazníků partnery a ne pány …

 

Získávat stále nové a nové zákazníky je nelehké a nákladné. Mnohem efektivnější je pracovat s těmi současnými a dlouhodobě si udržet jejich přízeň. Jak toho ale dosáhnout? Právě to zjistí účastníci workshopu Kompetenční akademie® − ZÁKAZNICKÝ SERVIS, jehož cílem je budování týmu, který umí aktivně pracovat s portfoliem zákazníků, efektivně ho řídit a cíleně rozšiřovat. Účastníci získají schopnost pracovat se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití. Dokážou stručně a přesně definovat strategické cíle na jednotlivých zákaznících. A naučí se budovat dlouhodobé kvalitní vztahy. Na konci dne si každý z účastníků připraví vlastní strategii s přesahem do osobního časového plánu. Součástí workshopu je i znovuotevření nejčastějších problémových oblastí a představení jejich možných řešení pro inspiraci. Workshop navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a vědomosti si můžete dále rozšířit na následných, odborněji zaměřených setkáních.


Obsah setkání:

  • Budování týmu, který umí aktivně pracovat se zákazníky
  • Efektivní řízení a cílené rozšiřování portfolia zákazníků
  • Práce se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití
  • Definování strategického cíle na zákaznících
  • Komunikace zaměřená na budování důvěry
  • Tvorba vlastní strategie s přesahem do osobního časového plánu



Pro koho je setkání vhodné?

Přínosné informace získají vedoucí pracovníci v obchodě, zákaznických centrech či call centrech, lidé ze zákaznických center, majitele malých firem i freelanceři.



Doplňující informace:

Délka výcviku je 8 hodin. Výcvik může probíhat v našich i Vašich prostorech.

 

Cena výcviku: na objednávku